Menu
Το Καλάθι σας

Επιστροφές & Ακυρώσεις

Επιστροφές

Γίνονται Δεκτές εφόσον είναι :

1. Ελαττωματικό Προϊόν

2. Σπασμένο Προϊόν


Σε ΌΛΕΣ τις περιπτώσεις που ο πελάτης μας παραλάβει ελαττωματικό ή σπασμένο προϊόν το αντικαθιστάμε άμεσα. Η συζήτηση γίνεται κυρίως για να καταλάβουμε τι πήγε στραβά. Ελαττωματικό χαρακτηρίζετε όποιο προϊόν δεν πληροί τα αναγραφόμενα χαρακτηριστικά στην περιγραφή του. Στην περίπτωση που διαπιστώσετε ότι παραλάβατε ένα ελαττωματικό προϊόν ακολουθούμε την παρακάτω διαδικασία :

α . Η Ενημέρωση του ελαττωματικού προϊόντος θα πρέπει να γίνει ενός 2 ημερών, από την ημερομηνία παραλαβής του προϊόντος.

β . Στείλτε μας φωτογραφίες ή ακόμα και βίντεο, μέσω email στο info@mykoupa.gr , ώστε να μας επισημάνετε το πρόβλημα.

γ . Στην συνέχεια θα επικοινωνήσουμε μαζί σας για την αντικατάστασή του.


3. Λάθος προϊόν

Παραλαβή Λάθος προϊόντος χαρακτηρίζετε η περίπτωση κατά την οποία παραλάβατε λάθος προϊόν σε σχέση με αυτό που είχατε παραγγείλει.

α . Η Ενημέρωση Λανθασμένης παραλαβής προϊόντος θα πρέπει να γίνει ενός 2 ημερών από την παραλαβή του προϊόντος.

β . Στείλτε μας φωτογραφίες ή ακόμα και βίντεο, μέσω email στο info@ledblock.gr , ώστε να μας επισημάνετε το λάθος.

γ . Στην συνέχεια θα σας στείλουμε το σωστό προϊόν.

δ . Αφού το παραλάβετε, με την ίδια Courier θα μας επιστρέψετε πίσω το λάθος. ( Χωρίς έξτρα Χρέωση )








Ακύρωση Προϊόντος

α. Προϊόντα χωρίς Προσωποποίηση

Έχετε το δικαίωμα να ακυρώσετε το προϊόν ή τα προϊόντα της παραγγελίας σας εντός 14 ημερών από την παραλαβή τους.


Όροι και προϋποθέσεις για την ομαλή επιστροφή προϊόντος

  1. Τα προϊόντα θα πρέπει να είναι στην αρχική τους συσκευασία όπως ακριβώς τα παραλάβατε.
  2. Η εξωτερική και εσωτερική συσκευασία τους να είναι άψογη.
  3. Η ημερομηνία παραλαβής των προϊόντων να μην έχει υπερβεί τις 14 ημερολογιακές ημέρες.
  4. Το προϊόν που θα επιστρέψετε να συνοδεύεται από το ανάλογο παραστατικό αγοράς.


β. Προϊόντα με Προσωποποίηση

Τα προσωποποιημένα προϊόντα που κατασκευάζονται "ΚΑΤΑ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ", με τις δικές σας επιλογές, όπως αυτές καταγράφονται στην παραγγελία σας και ΔΕΝ επιστρέφονται ούτε ακυρώνονται εκτός και εάν έχει γίνει κάποιο λάθος.

Η επικοινωνία για την ακύρωση της παραγγελίας σας μπορεί να γίνει, ειδικά για τα προσωποποιημένα προϊόντα, εντός 3 ωρών από τη στιγμή της παραγγελίας για να μην έχει ξεκινήσει η επεξεργασία για την δημιουργία των προϊόντων.

1.  Σε περίπτωση που έχει ολοκληρωθεί η ηλεκτρονική παραγγελία (checkout), μπορείτε να την ακυρώσετε:

α. με e-mail στο info@mykoupa.gr αναγράφοντας τον αριθμό της παραγγελίας σας που έχει έρθει στο email σας,

β. Με τηλεφωνική επικοινωνία στο κινητό ( viber ) : 6986598287, θα σας ζητήσουμε τον αριθμό Παραγγελίας για να μπορέσουμε να ταυτοποιήσουμε τα στοιχεία της Παραγγελίας.


Μετά το χρονικό σημείο αυτό δεν θα είναι δυνατή η ακύρωση. Δικαίωμα ακύρωσης της παραγγελίας δεν υφίσταται πέραν των παραπάνω περιπτώσεων.


Άρνηση Παραλαβής

Η παραγγελία είναι δεσμευτική και για τις δύο πλευρές. Το ηλεκτρονικό κατάστημα mykoupa.gr δεσμεύεται προς τον πελάτη να εκτελέσει κάθε του παραγγελία σύμφωνα με τους σχετικούς όρους παραγωγής και αποστολής.

Ο πελάτης κάνοντας παραγγελία δεσμεύεται προς το mykoupa.gr να την παραλάβει και να την πληρώσει εγκαίρως. Ο πελάτης  είναι υποχρεωμένος να πληρώσει όλο το ποσό της παραγγελίας συμπεριλαμβανομένων και των εξόδων αποστολής που υπάρχουν.

Στην περίπτωση που αρνηθείτε να παραλάβετε την αποστολή σας και επιστραφεί πίσω σε εμάς, θα σας επιστραφεί το ποσό των προϊόντων αφού αφαιρέσουμε το κόστος των μεταφορικών της αποστολής. Το κόστος υπολογίζεται αυτό που στάλθηκε  και αυτό που επέστρεψε σε εμάς.  Για παράδειγμα εάν το κόστος είναι 7€ και το σύνολο της παραγγελίας σας είναι 57€ θα σας επιστραφούν 50€.

Αν ο πελάτης επιλέξει Αντικαταβολή και για οποιοδήποτε λόγο δεν παραλάβει τα προϊόντα που παρήγγειλε , τότε χάνει το προνόμιο αγοράς με αντικαταβολή για τις επόμενες παραγγελίες από το mykoupa.gr.